  • Data: 2019-11-30 08:08:59
    Temat: Re: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 listopada 2019 17:47:48 UTC użytkownik TomN napisał:

    > No to już wiesz kmiocie marny.

    No cóż - sposób i poziom wypowiedzi charakterystyczny dla troli - jak nie ma
    argumentów to uderzyć poniżej pasa...
    Nie zniżę sie do twojego poziomu i nie będę używał takich i innych epitetów jak ty.

    > Kłamiesz trolu teraz jest: 1 238 837 wyświetleńo2 lis 2018

    Teraz jest pewno i więcej - ale na pewno nie jest to video o które mi chodzi, a
    tłumaczenie że nie chcesz podać linku cytuję :

    > Ktos mi płaci za reklamowanie?

    zachowaj dla małych dzieci, bo już te średnie w to nie uwierzą.
    Moje "dawne" video na YT miało adres:

    https://www.youtube.com/embed/pPE7hmSxiJ0

    - została po nim tylko fotka. Jeśli twoje video jest takie samo to znaczy że firma
    Aviator Gmbh która wykupiła prawa to tego klipu to jakieś niedojdy są i nie skasowali
    wszystkiego na YT. Nie chce mi się już z tobą pisać, bo to jest czysta strata czasu.

    > Boś trol, kiepski trol i kmiotek

    Swoje "argumenty" i "pomocne linki" zachowaj dla siebie - na mnie nie robią wrażenia.
    Pa. Nie odpiszę już na twój następny post do tego tematu jeśli taki będzie