  • Data: 2014-05-06 14:28:00
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 May 2014 17:15:55 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jaka motywacja moze przyswiecac próbie zabojstwa?

    totalne manie w d... innych ludzi, już nie pisze o zwierzętach, jazda po drodze
    gruntowej w otulinie parku krajobrazowego z prędkościami w okoicach przynajmniej 80
    km/h, oczywiście wszystko na przelotowych tłumikach, po drodze wzdłuż której
    oczywiście są bramy i z powodu roślinności rosnącej wzdłuż posesji raczej nie ma
    szans dostrzeżenia człowieka czy też zwierzęcia wychodzącego na drogę, jazda na tak
    zwanej pełnej kur.... po kilka, a bywało że kilkanaście maszyn i po wielokroć w ciągu
    dnia, potem oczywiście wjazd do lasu, bo droga mimo wszystko to za mało itd, itp,
    rejestracji oczywiście brak, no bo po co

    uwierz mi że bezsilność z jednej strony i bezkarność z drugiej strony może powodować
    różne niezdrowe myśli

    i aby nie było, sam mam obie kategorie, też lubie czasem przycisnąć, ale są pewne
    granice

    --
    pozdrawiam
    szerszen