  • Data: 2014-05-08 17:09:17
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:20140508114805.8572fa00a082140f1c94620b@tlen.pl

    > Tam nie, co bynajmniej nie było zasługą tych w kaskach, jednak jak
    > wszyscy dobrze wiemy, takie zachowania były przyczynami przynajmniej
    > kilku śmiertelnych wypadków w Polsce.

    Znany mi jest przypadek, gdy gość rozpiął linę stalową mającą zabezpieczyć
    pływający pomost na jeziorze. W zimie po zamarzniętym jeziorze dziczeli
    goście na quadach i w szarówce jeden z nich wjechał w linę - doszło do
    dekapitacji. Dla pomysłodawcy zabezpieczenia liną z tego co wiem skończyło
    się to bez kary, bo sąd uznał, że trudno oczekiwać od właściciela pomostu,
    że ktoś bęzie po wodzie na quadzie jeździł w szarówce. Ale generalnie
    inicjator wątku ma racje. Takie pułapki bywają bardzo niebezpieczne. Nie
    trzeba roweru. Wystarczy, że w taką pułapkę wbiegnie się uprawiając joging.