  • Data: 2004-02-22 09:42:44
    Temat: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c19rg0$gb4$1@inews.gazeta.pl

    > [.................]
    > nieuków. Omawiany wątek wyjaśnia wprost, ze mozliwe jest zameldownaie
    > się w lokalu bez wiedzy a nawet wbrew woli właściciela - o ile w danym
    > lokalu się zamieszkuje i fakt ten udowodni.(...)

    OK!. Wyjaśnij mi więc na czym ma polegać to "udowodnienie".
    Czy na oświadczeniu?. Jeśli tak to ktoś złośliwy (jak moja ex)
    może pójść do biura i oświadczyć "że" i zameldować się i
    "legalnie" przyjść do "swego" domu, a ja ze szczęką opadniętą
    na cherlawą pierś nic nie będę mógł w tym momencie zrobić
    aż do chwili... (jakiej?)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota,