  • Data: 2004-10-10 20:21:59
    Temat: Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ckc4rf$lko$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Moim zdaniem nie masz racji. Co do zasady prawo nie nakazuje im przyjmowania
    zwrotów sprawnego sprzętu. To, że przyjmują, to ich wolna wola, wiec mogą
    wybrzydzać i ustanawiać reguły. Warunek, to przedstawienie tych zasad w
    chwili zawierania transakcji. Jeśli były Ci podane, albo z łatwością mogłeś
    się o nich dowiedzieć, bo je wywieszono, to są obowiązujące. Jeśli nie, to
    Cię nie obowiązują.

    A co do odczytywania płyt, to z tego co wiem czasem niektóre czytniki nie
    chcą obsługiwać niektórych kolorów płytek. Nie wiem z czym to jest związane,
    ale przekonałem się wiele razy. W poprzednim komputerze CD nie czytał
    zielonkawych płytek i nie było na to silnych.