eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta???? › Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
  • Data: 2005-03-02 01:11:43
    Temat: Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
    Od: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Szczepanek napisał(a):
    > Witam Wszystkich
    >

    > Każdy zakupiony towar w MediaMarkt można testować przez 7 dni i ewentualnie
    > zwrócić jeśli jest wadliwy i wymienić na ten sam lub inny, ale nie tańszy.
    > Kupiłem monitor LCD, który ma rozmazane literki. Po 3 dniach testowania nic
    Moze sproboj ustawic rozdzielczosc w panelu sterowania karty graficznej
    na taka
    jak ma monitor i pobaw sie guziczkami i menu ekranowym
    Tam sa takie opcje jak clock i phase tym sie powinno dac to wyregulowac.
    Jak sie nie da to znaczy ze jest to egzemplarz wadliwy i powinni co go
    wymienic bez zajakniecia na wolny od wad albo zwrocic kase.

    --
    Lukasz Sczygiel