eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta???? › Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie
    spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
    Date: Wed, 02 Mar 2005 02:11:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <d033ti$l9r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <d02ehd$dkq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: duf10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1109725939 21819 83.22.13.10 (2 Mar 2005 01:12:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2005 01:12:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d02ehd$dkq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281626
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Szczepanek napisał(a):
    > Witam Wszystkich
    >
    >
    > Każdy zakupiony towar w MediaMarkt można testować przez 7 dni i ewentualnie
    > zwrócić jeśli jest wadliwy i wymienić na ten sam lub inny, ale nie tańszy.
    > Kupiłem monitor LCD, który ma rozmazane literki. Po 3 dniach testowania nic
    Moze sproboj ustawic rozdzielczosc w panelu sterowania karty graficznej
    na taka
    jak ma monitor i pobaw sie guziczkami i menu ekranowym
    Tam sa takie opcje jak clock i phase tym sie powinno dac to wyregulowac.
    Jak sie nie da to znaczy ze jest to egzemplarz wadliwy i powinni co go
    wymienic bez zajakniecia na wolny od wad albo zwrocic kase.


    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1