  • Data: 2007-12-07 18:34:30
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen pisze:

    > jak napisal johnson, chocby dlatego ze zamiast szykac porady u
    > specjalistow, woli zostawic ja i dziecko, co jasno pokazuje, ze jest
    > glupim gnojem, a nie odpowiedzialnym ojcem

    Bez jaj. Znamy tylko pół bajki. Sąd pozna również drugie pół i będzie
    się nad nią głowił.
    Skąd wiesz, czy nie szukał?

    Wyobraź sobie inną bajkę (stary jestem, to też znam z rzeczywistości)

    Trudno znaleźć radę na żonę, która chodzi do łóżka raz do roku i to z
    przymusu. (celowo radykalizuję)
    No i odmawia wizyty u seksuologa.
    No po prostu wyszło na jaw, że jest ukrytą lesbijką, zależało jej na
    reproduktorze, to się starała - a teraz chce wydoić trochę kasy.
    Oczywiście na razie powstrzymuje swoje skłonności, bo sąd mógłby
    nieprzychylnie spojrzeć, ale za jakiś czas...
    nieprawdopodobne?

    Ot różnie bywa. Sąd wysłucha obu stron i będzie rozstrzygał