    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Fri, 7 Dec 2007 14:31:47 +0100
    <fj6v1u$55n$2@atlantis.news.tpi.pl> <fj86bg$3p8$1@inews.gazeta.pl>
    <fj87v4$ijc$1@achot.icm.edu.pl> <fj8dj4$sjs$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8epp$r7e$1@achot.icm.edu.pl> <fj8jgo$l0n$3@inews.gazeta.pl>
    <fj8kmk$qdl$1@inews.gazeta.pl> <fj8ksv$q0l$3@inews.gazeta.pl>
    <fj8ll4$o5$1@inews.gazeta.pl> <fj8u2g$5t7$1@inews.gazeta.pl>
    <fj9b7n$sbb$1@inews.gazeta.pl> <fjaq7q$ft$2@inews.gazeta.pl>
    <z8fq62xoxksd$.dlg@habeck.pl> <fjav2h$ddq$4@inews.gazeta.pl>
    <f7rg05llqyiz$.dlg@habeck.pl> <fjbb3e$qo8$6@inews.gazeta.pl>
    <z...@h...pl> <fjbe7b$cnk$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 07.12.2007, o godzinie 13.27.28, na pl.soc.prawo, Sowiecki Agent
    napisał(a):

    > wiem ile czasu wymaga opieka i wcale nie jest to 24 na dobe nonstop.

    Nie. Ale kilka godzin też trzeba się przespać. Mam trzylatka i pięciolatkę.
    Od 7 rano do 19-20 zajmują czas. Żarcie do tego trza robić, w domu
    cokolwiek. Można kiedy dzieci śpią (jeżeli śpią) w dzień. A spać mogą od 1h
    do 2 lub wcale.

    > Praca zdalna ma dto do siebie ze sameu sie ustala czas pracy i nie musi
    > byc ciagly i periodyczny. Moze to byc 20-22 jednogeo dnia drugiego
    > 11,12, itd itd.

    Wiem co to praca zdalna. Ale do tego trzeba też mieć siłę. Są prace zdalne
    wymagające skupienia (i oderwanie się do pracy na 1h oznacza de facto
    pracowanie przez kilkanaście minut), ale i są takie, przy których się siada
    i od razu się robi... ale zmęczony człowiek może robić wtedy więcej błędów
    (vide wpisywanie danych). Z tą pracą zdalną nie jest tak słodko jak ma się
    małe dziecko.

    > tak swoja droga piszesz ze spojrzenie 'ja moge to ty tez' jest
    > idiotycznym to co powiesz o opiniach sadu odnosnie zarabiania przze
    > alimenciaza, jest pan w stanie zarobic to tyle ma Pan placic alimentow
    > nie wazne czy faktycznie tyle zarabia czy nie.

    Co to znaczy faktycznie? Jeżeli zarabia to zarabia.

    > Jakos w takich
    > przypadkach nie krzyczyccie ze cos jest nie na miejscu!

    Co za "wy"?
    Ja pokazuję Ci nie od strony ojca, ale matki. W tej gałązce dyskusji o to
    chodzi właśnie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*