  • Data: 2007-12-07 12:43:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > co miesiac rosnie o 10 cm ? Dziecko w wieku przedszkolnym?
    > to ptrzez rok bedzie jakies 1,2 metra :)

    No, skubane, potrafi. Moje bezczelnie roku jednego wyrosło z centymetr
    za duzych sandałków w dwa tygodnie. 7 dych poszło się paść.

    > na pewno nie zmienie tego rozumowania. Tak sie zahcowujecie jak trzeba
    > bylo wszystkie te zakupy dokonywac w jednym miesiacu i na tej
    > podstawie wyznaczacie wysokosc zobowiazan.

    Na pewno to Kopernik, ta kobieta, nie żyje.;-P
    My (czyli kto?) po prostu wiemy, jak w praktyce wygląda zaopatrywanie
    dziecka. Czasem kilka miesięcy nie kupisz nic, a czasem masz nawał
    zakupów. i do tego gówniarz potrafi zachorować bez ustalania
    harmonogramu wydatków!

    --
    pozdrawiam
    Justyna