  • Data: 2007-12-07 13:07:49
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > No, skubane, potrafi. Moje bezczelnie roku jednego wyrosło z centymetr
    > za duzych sandałków w dwa tygodnie. 7 dych poszło się paść.

    ile metrow ma obecnie, czy moze wreszzcie dojdziemy do tego ze jak
    urosnie metr w ciagu roku to w dalszych laatch nie bedzie tak rosnac i
    odpada potrzeba tak czestego zmieniania ubran typu kurtka, spodnie itp ?

    > Na pewno to Kopernik, ta kobieta, nie żyje.;-P
    > My (czyli kto?) po prostu wiemy, jak w praktyce wygląda zaopatrywanie
    > dziecka. Czasem kilka miesięcy nie kupisz nic, a czasem masz nawał
    > zakupów. i do tego gówniarz potrafi zachorować bez ustalania
    > harmonogramu wydatków!

    ooo widze ze doochodzimy wkoncu do czegos, to wlasnie wtedy gdy prez
    kilka miesiecy nie kupujecie nic odkladacie to po to azeby bylo na inne
    miesiace a nie przefiutacie wszystko a pozniej rozpacz bo nie ma za co
    spodni czy ksiazek kupic. Nalezy rowenomiernie rozlozyc te czesc
    alimentow ktora jest przeznazcona na tego typu potrzeby. Sprawa
    wyjasniona jak dla nie eot

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...