  • Data: 2007-12-07 12:07:23
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbb72$qo8$7@inews.gazeta.pl...

    > dokladnie, zwlaszcza przy takim dziecku, ktore juz nie lezy tylko nie je
    > i nie robi w pieluche, tylko takim ktore juz calkiem niezle mysli,
    > kojazy fakty, zadaje pytania, interesuje sie wszystkicm dookola itd,
    > wbrew pozorom przy takim dziecku jest znacznie wiecej pracy niz przy
    > niemowlaku

    juz pisalem zajmowalem sie i to od wieku 0,5 do okolo 3,4 po kilka
    godzin bardzo czesto wiec wiem ile pracy wymaga, nieprawda jest ze nic
    po z atym nie mozna zrobic. A jak nie mozna to mozna kogos wynajac (jak
    to robila matka ktorej dzieckiem sie zajmowalem)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: