  • Data: 2007-12-07 12:16:46
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > heh, kolejny ktory o dzieciach wie tyle ze sa ;)
    > ostatnio znajoma zony sie zorientowala ze jej corka w wieku podstawowki
    > nie zaprasza kolezanek do domu, bo dlugich rozmowach i dyskusjach
    > okazalo sie ze dlatego ze sie wstydzi
    > a wstydzi sie tego ze nie ma playstation
    > nawet nie masz pojecia jak potrafia alineowac takie dzieciaki

    a to chyba problem ma z wychowaniem tego dziecka czyz nie?
    Mi wystarczyla jedna rozmowa z Martynka (tak sie nazywa ta mala co sie
    nia zajmowalem) by zrozumiala ze nie nalezy sie smiac z biedniejszych.

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: