  • Data: 2007-12-07 12:13:21
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj96gd$8sl$3@inews.gazeta.pl...

    > czyzbym wyczuwal jakis wewnetrzny konflikt? :)

    czemu?

    po prostu wiem ile pracy to wymaga, i wiem ile czasu miala matka
    dziecka, fakt ze zyl ajak krolowa bo maz wszystko finansowal, a ona
    wolala mi placic zeby sobie pochodzic po kolezankach (pamietam byl okres
    ze chodzilem naprawde czesto tak czesto ze na moj widok dziecko
    piszczalo z radosci, duzo bardziej niz na widok swojego ojca), czesto
    tez przychodzilem na wieczory wiec zdaje sobie sprawe ze mozna szalu
    dostac jak sie dzeicko obudzi i placze a ty nie wiesz czemu i za cholere
    nie mozeszniz zrobic, bywaly tez sytuacje gdy przychodzilem na 2 3 dni,
    rodzice wyjezdzali, wiec robilem za gosposie (mieli jesczze owczarka
    kaukaskeigo) , i 'matke' 24 na dobe, wypraszam wiec sobie pierd. w stylu
    jak bedziesz miec dziecko to zobaczysz. Robilem to wszstko w okresie gdy
    mialem okolo 16,17,18 lat wiec dosc wczesnie zaczalem, wtedy gdy inni
    beigali po dyskotekach. I nie zaobnserwowalem faktu by te dzeicko roslo
    10 cm na miesiac, mialoby teraz kilka metrow :) a ubran mialo mostwo ale
    nie z przymusu tylko dlatego ze mieli duzo kasy a matka miala widocznie
    na tym punkcie fiola.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...