  • Data: 2007-12-07 12:05:32
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fj9r8j$otb$6@news.onet.pl...

    > No nie, w końcu to straszna siara nie mieć nowego ciucha co tydzień. Dzieci
    > w szkole go odrzucą i w ogóle wyrośnie na wyalienowane emo.

    heh, kolejny ktory o dzieciach wie tyle ze sa ;)
    ostatnio znajoma zony sie zorientowala ze jej corka w wieku podstawowki nie
    zaprasza kolezanek do domu, bo dlugich rozmowach i dyskusjach okazalo sie ze
    dlatego ze sie wstydzi
    a wstydzi sie tego ze nie ma playstation
    nawet nie masz pojecia jak potrafia alineowac takie dzieciaki