  • Data: 2007-12-06 13:40:55
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 10:50
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8gkc$b2m$1@inews.gazeta.pl>):

    > jeść
    > No. Rozumiem, że w Twoim domu ty jesteś tą złotą kurą?

    Nie, w moim jest żona. :D

    > Płacisz za gosposię 7/24, a żona leży i pachnie, a Twoją krwawicę wydaje
    wyłącznie na własne
    > przyjemności? :)))
    > Po coś się żenił? Samemu byłoby Ci wygodniej.

    No nie, bo w moim domu ja jestem ten sęp :D Ale w opisywanym przypadku
    wyraźnie widać, że facet nosił sporą kasiurkę, a laska teraz go chce
    obsępić.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl