  • Data: 2007-12-06 13:55:45
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8k1o$l0n$5@inews.gazeta.pl...

    > trzeba miec go za co kupic, a jak sie ma dziecko to sa wazniejsze
    > wydatki, kiedys to zrozumiesz

    sa kredyty 0 procent, wynosza od 100 do 200 zl rata , ma za to laptopa.
    , mzoe wziac z netem zaplaci okolo 200 rata i ma internet mobilny z
    laptopem. Przy zarobkach 1300 netto to nie boli a co do piero gdy dojda
    alimenty. I nei bylo by wazniejszego wydatku bo to inwestycja po to
    azeby zarabiac wiecej

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...