  • Data: 2007-12-06 14:07:51
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    news:fj8u51$vp5$3@news.onet.pl...

    > No nie, bo w moim domu ja jestem ten sęp :D Ale w opisywanym przypadku
    > wyraźnie widać, że facet nosił sporą kasiurkę, a laska teraz go chce
    > obsępić.

    No, to sobie wykoncypuj, że jutro Twoja żona wraca do domu i mówi: Znudziło
    mi się. Znikam. Dwoje małoletnich dzieci zostawiam na Twojej głowie. Forsy
    Ci nie dam, max po dwie stówki na dzieciaczka. Więcej Wam nie trzeba. Pa,
    pa...
    [coś mi się kołacze nauczycielska pensja? 1500? To przy dobrych układach.
    Możesz dawać korki, ale wtedy musisz nianię wynająć (te hipotetyczne dzieci
    są małe) - wyjdzie na zero, nie kalkuluje się]
    Anka