  • Data: 2007-12-06 13:50:49
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:oh5m0bcwcodo.1ar3o8shv36y3.dlg@40tude.net...
    > Sporo na ilość, mało na czas. Za kucharza się robi max godzinę dziennie
    > (faktycznie pracy jest 10 min, reszta to czekanie). Rachunki - raz
    > w miesiącu można pół dnia poganiać od kasy do kasy. Pranie to pół godzinki
    > raz na kilka dni. Prasowanie 5 min dziennie (gdy się prasuje to co akurat
    > potrzebne). Sprzątanie to godzinka co tydzień. Faktem jest że kobiety
    > potrafią to rozwlec prasując wszystko co się da, robiąc jakieś wymyślne
    > obiady przy których nawet wykonanie surówkami zajmuje pół godziny. Czy
    > sprzątając co chwilę bo widzą kilka pyłków na półce. Albo układając gazety
> [...]

    Już raz pytałam - ile Twoje dziecko ma lat i kto się nim zajmuje? Bo jeśli
    nie masz dzieci, nie zajmujesz się domem na codzień (takim domem w którym
    mieszka rodzina, a nie tylko Ty sam), to bzdury piszesz takie, że aż głowa
    puchnie:)))
    Anka
    - pracująca matka i żona, która ma pomoc ze strony męża i syna i WIE, że nie
    masz pojęcia o czym piszesz :)))))))))