    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Matka nie chce przepisac mieszkania.
    Date: Mon, 12 Mar 2007 13:41:25 +0100

    Patrze, patrze a tu Tomasz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam taki problem, moze cos poradzicie w tej sprawie. Otoz 3lata temu
    > moja mama wyszla za maz i przeprowadzilismy sie z naszego mieszkania
    > gdzie ona ma lokatorskie prawo do lokalu i jest czlonkiem spoldzilni do
    > nowego a tamte wynajmuje. ja wtedy mialem 17 lat i nie mialem nic do
    > gadania. Teraz jednak pracuje i chcialbym sie tam przeniesc. Nadal ja i
    > tylko ja jestem zameldowany na tamtym mieszkaniu na stale jednak matka
    > sie nie zgadza.
    Gdzie jestes w koncu zameldoway? bo nie zajarzylem.
    Zreszta - niewazne. Meldunek to potwierdzenie zamieszkania ale nie prawo
    do zamieszkania.
    > Matka oczywiscie nie ma zamiaru przepisac mi mieszkania.
    Jej prawo
    > Bylem w spoldzielni to mi powiedzieli, ze wystarczy zebym przyszedl z
    > mama, ona zrezygnuje z czlonkostwa ja wplace czlonkowskie i przepisza mi
    > w ten sposob mieszkanie. Chodzi jednak o to, ze ona sie nie zgadza. Da
    > sie bez jej zgody przepisac to mieszkanie na mnie?
    Chyba zes ocipial? Jesli sie da, to ja pozniej bez Twojej zgody
    przepisze do mieszkanie na siebie.
    --
    badzio