  • Data: 2013-01-22 19:13:16
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-22 18:39, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Jak podal, ze to ktos z czlonkow rodziny, to oczywiscie nie zlamal.
    > Jego prawo, i ich czas spedzony w sadach na tlumaczeniu sie i ustalaniu,
    > kto z rodziny czy sasiadow rzeczywiscie kieruje jego autem, gdy on traci
    > kluczyki z oczu.

    Jaki czas spędzony w sądach, nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    Odmówiłem zgody na przyjęcie mandatu za niewskazanie, wskazałem
    pięć osób które miały dostęp do pojazdu i kluczyków.
    O ile mieli prawo wezwać mnie za to do sądu to osobom które
    wskazałem nie mogą zrobić nic jeśli osoby te nie przyznają się
    do prowadzenia w trakcie robienia fotki. Mogą tylko próbować
    je zastraszyć.