  • Data: 2013-01-23 11:20:37
    Temat: Re: OT: Maskujcie się, bracia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jan 2013, Piotrek wrote:

    > Wiem że mam zły charakter ale nie ekscytowałbym się tym zbytnio.

    To nie tyle ekscytacja, co proste stwierdzenie, że pomysł
    powierzanie ustalania treści przepisów "danym od ekspertów"
    zawiera błąd gruby w założeniu "nie będzie gorzej".

    > Potraktowałbym to raczej jako wyjątek od "chcieli dobrze a wyszło
    > jak zwykle".

    Tak, ale rozszerzam to poza samych posłów :)

    Przypomnę, że zdarzył się już przypadek, że do Senatu (i prezydenta)
    poszła inna treść niż przegłosowana przez Sejm - widać jakiś były
    polonista się trafił (bądź przeciwnie, ktoś komu polonistka regularnie
    pisała "STYL!!!" w wypracowaniach i uczulenia nabrał) i przecinek
    przestawił.
    Wniosków końcowych nie pamiętam (znaczy, która z wersji jest
    wtedy konstytucyjna), ale oczywiscie skończyło się sprawą w sądzie
    (bo to był przepis dotyczący odszkodowań), który to sąd zabił
    ćwieka trybunałowi rzecz jasna.

    pzdr, Gotfryd