  • Data: 2020-04-15 12:33:26
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-04-2020 o 11:36, Kviat pisze:

    > Więc większość osób z którymi się spotykasz się myli:
    > https://pl.wiktionary.org/wiki/logika
    >
    > Jest to związek frazeologiczny
    > "elementarna / żelazna logika" - poprawne, rzeczowe myślenie oparte na
    > związkach przyczynowo-skutkowych
    >
    > Przeciwieństwem jest brak logiki, bez logiki, sprzeczny z logiką

    Cóż w czasie PRL-u żelazna logika była uważana jako brak logiki, bo
    wiązało się ją z logicznymi wywodami urzędników.

    i chyba nie tylko ja tak uważam:

    http://bibsy.pl/UAP0CzeN/zelazna-logika
    https://demotywatory.pl/4863866/Zelazna-logika
    https://potreningu.pl/motivators/1496/zelazna-logika
    ---czekolada-to-salatka

    Ale jak chcesz, brnij dalej.

    > No pewnie, że możesz. Tylko po co?

    By nazwać zrozumiałym dla Ciebie językiem
    --
    http://zrzeda.pl