  • Data: 2020-04-15 06:18:25
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale mimo to uważasz, że ci z nadania PiS podejmują gorsze decyzje niż tamci z nadania
    P0 (była kiedyś taka partia)? Dorób teorię
    (np. "tak samo dobrze rzucają kostką, ale im się Suski wpie....a" - ale on nie rzuca
    kostką?)

    I nie fenomen, a zjawisko.

    -----
    > Robiono badania, które miały stwierdzić na czym polega fenomen dobrych menadżerów w
    firmach, korporacjach. Co sprawia że jedni są
    > gorsi, a drudzy lepsi, pomimo podobnego wykształcenia, stanowiska itp. Kryterium
    było trafność podejmowanych decyzji.
    > Badania wykazały, że to czysty przypadek. Oni zwyczajnie zgadywali. Podejmowali
    decyzję na podstawie niepełnej wiedzy i jeden miał
    > fart, że trafił, a inny miał pecha. Jeden kupił akcje, a drugi sprzedał. Obaj
    robili profesjonalne analizy, wykresy. Żaden z nich
    > nie mógł wiedzieć,
    że przyczyną spadku akcji (a przyczyny były weryfikowane) było że np. słoń złamał
    nogę i kokosów gdzieś tam nie dowieźli na czas na
    drugim końcu świata (przykład zmyśliłem, nie pamiętam szczegółów, chodzi o
    istotę badań). Ci co zgadywali lepiej byli zachwalani za profesjonalizm, pomimo tego,
    że bladego pojęcia nie mieli podczas
    podejmowania decyzji o prawdziwych przyczynach. A ci, którzy nie zgadli byli ganieni
    za brak profesjonalizmu, chociaż żadnej winy i
    braku profesjonalizmu nie wykazali.