eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMarketing porównawczyRe: Marketing porównawczy
  • Data: 2007-08-10 08:44:18
    Temat: Re: Marketing porównawczy
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 08:21:12 +0000 (UTC), Paweł napisał(a):

    > Produkujemy tasmy identyczne jak konkurencja. Chcemy rozeslac po klientach po
    > parze probek - kawalek naszej tasmy i kawalek tasmy konkurencji, zeby sami
    > przetestowali i zobaczyli ze nasza tasma jest lepsza (bo faktycznie jest).
    >
    > Czy to jest legalne? Do czego konkurencja moze sie przyczepic? Czy moze nas o
    > to postawic przed sadem? Czy mozemy podac nazwe producenta konkurencyjnej
    > tasmy? Albo napisac, ze to tasma lidera rynkowego? Co moze nam grozic za tego
    > typu dzialania?

    Poczytaj ustawę o ochronie konkurencji oraz dyrektywę 97/55/WE
    (zresztą ustawa została chyba zaktualizowana po tej dyrektywie).
    Na moje oko taka reklama jest dozwolona.
    Ale tak czy inaczej skonsultuj się jeszcze z prawnikiem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1