  • 1. Data: 2007-08-10 08:21:12
    Temat: Marketing porównawczy
    Od: "Paweł" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Produkujemy tasmy identyczne jak konkurencja. Chcemy rozeslac po klientach po
    parze probek - kawalek naszej tasmy i kawalek tasmy konkurencji, zeby sami
    przetestowali i zobaczyli ze nasza tasma jest lepsza (bo faktycznie jest).

    Czy to jest legalne? Do czego konkurencja moze sie przyczepic? Czy moze nas o
    to postawic przed sadem? Czy mozemy podac nazwe producenta konkurencyjnej
    tasmy? Albo napisac, ze to tasma lidera rynkowego? Co moze nam grozic za tego
    typu dzialania?

    Pawel

  • 2. Data: 2007-08-10 08:44:18
    Temat: Re: Marketing porównawczy
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 08:21:12 +0000 (UTC), Paweł napisał(a):

> [...]
    > tasmy? Albo napisac, ze to tasma lidera rynkowego? Co moze nam grozic za tego

    Poczytaj ustawę o ochronie konkurencji oraz dyrektywę 97/55/WE
    (zresztą ustawa została chyba zaktualizowana po tej dyrektywie).
    Na moje oko taka reklama jest dozwolona.
    Ale tak czy inaczej skonsultuj się jeszcze z prawnikiem ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry