  • Data: 2009-10-22 10:43:27
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@e...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie. Przezorność i doświadczenie życiowe.
    > 20 lat temu też pewnie byś mówił "demagogia. mam już uskładane auto na
    > talonie i mieszkanie na książeczce, jutro je dostanę".
    > Tyle, że jutro okazało się, że masz guzik.

    chyba nie zauwazyłes do czego odnosiło sie słowo demagogia.
    Bo na razie to mam wrazenie ze dyskutujesz ze soba.
    Demagogia w sensie odnoszenia starych przepisów i uwarunkowan do obecnego
    stanu rzeczy.

    > Limit to limit.

    bzdura.
    czy limit dozwolonej predkosci na poziomie 300 tyiecy uznasz za limit?
    Bo przeciez sa samochodu, ktore potrafia jechac wiecej.

    > To, że dotyka mniej firm nie znaczy, to fajnie. Jednak nadal dotyka.

    No wlasnie cały czas nie wskazałes, kogo to dotyka.

    > A wpłaty i wypłaty są za darmo? ;)

    dobrze, ze sam sie z tego smiejesz.

    > To już zależy od inwencji zarządzających :)

    takie gadaie to sranie.
    Mow albo powiedz ze nie masz pomysłu.

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken