  • Data: 2009-10-22 09:13:35
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@e...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To znaczy jakie tłumaczenie?

    no ze nie placi na czas bo: i tu tłumaczenia w stylu wplacanie przelwami
    zamiast w kasie itp.
    Casami lepiej tak niz powiedziec sobie wprowst ze straciło sie plynnosc
    finansowa albo ze balansuje sie na jje skraju.

    > Kiedyś pod koniec lat 80 i na początku 90 - każda normalnie
    > funkcjonująca firma.
    > Tylko państwowe "firmy" i instytucje robiły przelewy.
    > O ile robiły.
    > Dopiero potem Władze zaczęły się na potęgę zapożyczać, więc uznały, że
    > należy zmusić firmy do trzymania kasy w bankach by te mogły za nią kupić
    > kawałki dziury (budżetowej).

    demagogia.
    Mowimy o czasach obecnych, poniewaz jeszcze kilka lat temu limit był na
    poziomie kilku tysiecy i wtedy rzeczywiscie był on problemem techniczno-
    logistycznym.
    Ale dzis, przy obecnym limicie?

    > Rozumiem.
    > Nie wymieniasz opinii bo tylko na tym tracisz? :)
    >
    > Przykłady? Nie czytasz prasy, internetu, nie oglądasz telewizji?
    > Nic nie wiesz o bankructwach banków i klientach pozostałych z niczym?
    > Nie wiesz, że w Polsce banki też plajtowały i myślisz, że plajtować nie
    > będą?

    malem na mysli banki w polsce.
    Zreszta - jezeli ktos sie boi trzymac kase w banku - niech trzyma sobie
    gdzie chce. Przeciez w banku wystarczy trzymac minimum operacyjne.

    > I gwoli ścisłości - nic nie mówiłem o trzymaniu pieniędzy w kasie firmy.
    > To już Twoje dopowiedzenie.

    jestem coraz bardziej ciekawy. To gdzie?

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"