  • Data: 2004-01-26 12:22:57
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:bv2087$iqn$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > i znowu sie mylisz, ale mam nadzieje, ze nie doswiadczysz nigdy efektow
    > Twojej omylnosci...

    Na dodatek nie umiesz odpowiadać na posty. Co znaczy "nigdy nie doświadczysz
    efektów Twojej omylności" w kontekscie cytatu z mojej wypowiedzi, do którego
    się odniosłes, a który brzmi "[...]kup sobie psa i spraw sobie dziecko a
    dopiero potem zabieraj głos z pozycji autorytetu[...]Zeby móc się wypowiadać
    na jakiś temat, trzeba mieć o tym chociaż blade pojęcie". Jeśli zgodnie z
    Twoją wypowiedzią, się mylę to oznacza to, ze masz w domu i dziecko i
    rottweilera i dlatego udzielasz mi takich "mądrych" rad:-)) Ale przecież Ty
    nawet nie potrafisz poprawnie napisać nazwy rasy na której się tak świetnie
    znasz:-))

    BTW, nie przeszkadza Ci zadawanie się z dresami?:-) W jednej swojej
    wypowiedzi napisałeś, ze każdy właściciel rottweilera to dres, tylko po to
    aby chwilę później potraktować nas historyjką o bliskiej Ci znajomej, która
    miala rottweilera i oczywiście bardzo źle się to dla niej skończylo. Co z
    Ciebie za przyjaciel, ze nie podzieliłes się z nią swoją wiedzą z zakresu
    kynologii, natomiast z żarliwością Świadka Jehowy próbujesz "nawracać"
    mnie?:-) Powiedziałam Ci już, że to moj drugi rottweiler i na pewno nie
    ostatni [ z iloma innymi psami tej rasy mialam kontakt nie będę Ci nawet
    pisać bo mógłbyś tego nie przezyc:-)] Dlatego wybacz, ze Twoje słowa trakuję
    jak słowa kompletnego laika - ale zrozumiałe jest, ze nie będę sluchać rad
    kogoś, kto kompletnie nie zna się na materii, która wygłasza. Byłam chętna
    wysluchać rad Andrzeja_K ponieważ ma psa i ma doświadczenie, więc jego słowa
    miałyby wartość merytoryczną dla mnie.

    Jak masz ochotę dalej bzdurzyć w dotychczasowym stylu to zapraszam do
    dyskusji na grupie zwierzęcej [taki autorytet na pewno zostanie tam
    doceniony] ewentualnie na priw bo to jest grupa pl.soc.prawo a
    nie.pl.wiem.wszystko.o.rottweilerach :-))

    HaNkA [coraz bardziej ubawiona]