    From: Marcin <m...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za psa!!!
    Date: Fri, 23 Jan 2004 22:22:05 +0100

    Dnia 2004-01-23 19:22, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > W 99% przypadków agresja psa jest spowodowana błędami wychowawczymi leżacymi
    > po stronie przewodnika psa. Wady psychiczne też się zdarzają ale jest to
    > rzadkie i do unikniecia jeśli bierzesz psa z dobrej hodowli [ psy do rozrodu
    > muszą mieć odpowiednie cechy fizyczne i psychiczne]. Z tego że jesteś osobą
    > piśmienną zakladam, ze jesteś inteligentny i musisz sobie zdawać ze
    > podtrzymywanie tezy ze jakaś rasa jest zła sama z siebie jest zdecydowaną
    > przesadą. Nie sądzę abyś odniósl się ze zrozumieniem do moich słów albowiem
> [...]

    kompletnie nie rozumiesz... ze strony tej rasy wystepuje potencjalne
    zagrozenie i NIE JESTES w stanie przewidziec, kiedy nastapi atak z jego
    strony. pewna matka przez kilka lat miala dokladnie takie samo zdanie
    jak Ty. juz nie jest matka...

    ale jak widac Ty lubisz ryzykowac zycie swoich bliskich....

    marcin