    From: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za posiadanie biletu
    Date: Fri, 16 Dec 2005 20:00:52 +0100

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:51890$43a2f90c$5112dda5$11626@news.chello.pl...
    > Nie bylbym taki pewien... W koncu pewien czlowiek wygral z Totalizatorem
    > Sportowym sprawe o glowna wygrana (zgubil los) tylko na podstawie takiej, ze
    > stale obstawial jedne i te same liczby od wielu lat.

    Nie tylko (polecam dwa ostatnie zdania):

    Mężczyzna powiedział, że w Ustce sprawdzał numery. Lottomat
    wprowadził go jednak w błąd, pokazując komunikat "przepraszamy,
    brak wygranej". Dlatego nie zgłosił się od razu, a kupon wyrzucił.
    Ostatecznie skierował sprawę do sądu, gdzie udowadniał, że od
    dziewięciu lat skreśla w zakładach Totalizatora te same numery.
    Ponadto wykazał, że sprawdzał kupon w Ustce. Informację tę
    potwierdził centralny komputer Totalizatora Sportowego.
    Źródło: http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=2093&mode=thread&order=0&t
    hold=0

    > W tym przypadku
    > wystarczyloby imho, zeby dziewczyna posiadala poprzednie bilety (albo choc
    > jeden) na te sama linie i udowodnila, ze dojezdza wlasnie ta trasa.

    No nie wiem... Ale można by jeszcze spróbować argumentować,
    że od czasu aktywacji tej karty nie jechała nigdy metrem
    na jej podstawie (co jest b. łatwo sprawdzić).

    Piotr