  • Data: 2007-03-14 16:35:49
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Mar 2007 10:17:28 +0100, Gigant wrote:

    > Czy taki mandat jest wa?ny (zdjecie zrobione od tylu)
    > Dostalem poleconym nizej wskazany mandat
    > Nizej podsylam linka
    > http://www.mandat.z.pl/

    mamy tu wręcz książkowy przykład wyłudzania kolejnych nieoficjalnych
    podatków. ze zdjęcia wynika wyraźnie że koleś jechał poza obszarem
    zabudowanym 75/90km/h, nie widać nawet twarzy kierowcy ale oczywiście
    władza twardo twierdzi że należy się 150zł tylko niewiadomo za co.

    Skoro twierdzą że jest to obszar ZABUDOWANY to niech pokażą na tym zdjęciu
    jakiekolwiek budynki. Jeśli twierdzą że obszar zabudowany jest nie tam
    gdzie budynki ale gdzie tablica to niech pokażą NA TYM ZDJĘCIU w/w tablice.

    --
    futszaK
    0601061867