  • Data: 2013-02-07 05:25:48
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: witek <w...@i...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tak.
    > Dlatego, że się dorwał :P

    jak on sie dorwał to znaczy, że ja dopuściłem (pasywnie)

    no wiec jak ktoś jechał moim samochodem, bo kluczyki leżały na stole, to
    znaczy, ze wyrazilem tym zgodę na uzyczenie samochodu i moim obowiązkiem
    jest tak to zorganizować, zebym wiedział kto sobie te kluczyki wziął.

    Pomiajam przypadek dwóch i więcej właścicieli.