  • Data: 2013-02-07 05:21:18
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: witek <w...@i...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator wrote:
    > Witek said: mozesz. tylko nie zapomnij wowczas wnie�� w terminie sprzeciwu od
    wyroku nakazowego z s�du.

    > A coś bardziej konstruktywnie? Spełniam ustawowy obowiązek, ale nie oskarżam
    siebie, bo nie muszę, zwłaszcza, że po kilkunastu tygodniach mogę nie pamiętać co
    robiłem o 17:02 na rogu jakiś ulic.

    > Idę tokiem rozumowania z tego artykułu:
    > http://radcakancelaria.pl/2010/09/nieczytelne-zdjeci
    e-fotoradaru-%E2%80%93-wskazac-kierujacego/

    bo skoro nikomu nie urzyczałeś to domyślnie ty prowadziłeś i taki
    wniosek pójdzie do sądu, a sąd go przyklepie. Po 7 dniach zostanie ci
    tylko opcja zapłacić lub czekać aż sobie sami wezmą (duużo więcej).