  • Data: 2013-02-07 15:59:16
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-07 12:21, RadoslawF pisze:

    > Nie ma przepisu zabraniającego ale.
    > ITD zostało ostatnio wykreowane na drogowego zbója okradającego
    > podróżnych. I zachowują się tak jak typowy zbój. Nie zrobią nic
    > co pozwoliło by na zmniejszenie zysków z ich działalności.
    > Gdybyś zobaczył zdjęcie to okazało by się że są na nim dwa
    > pojazdy i ITD nie potrafi wyjaśnić z powodu którego zadziałał
    > aparat. Część fotek robią od tyłu czyli prowadzącego na nich
    > nie widać, co oznacza ze w wielu przypadkach nie udowodnią
    > kto prowadził ale zastraszeni właściciele o tym nie wiedzą i
    > na wszelki wypadek wolą zapłacić niż jechać do sądu czy do
> [...]

    W pełni się zgadzam z Twoją opinią. Jesteśmy jednak na grupie prawnej.
    Wymyślmy jakiś zgodny z prawem sposób obrony - jeśli nie przed
    niepokazywaniem zdjęcia, to chociaż przed wezwaniem do Warszawy na
    złożenie zeznań.

    Jak nie widzę zdjęcia - wskazuję wszystkich uprawnionych do kierowania i
    sprawę powinienem wygrać, ale jak się uchronić przed złośliwym wzywaniem
    mnie z Trójmiasta do Wa-wy?

    Rozumiem, że sąd najniższej instancji zapewne mnie skaże - choć i tu
    różnie bywa. Coraz częściej sądy uniewinniają przy zdjęciach od tyłu.
    Gdy mnie skażą - napiszę zażalenie i prośbę o przeniesienie sprawy do
    Trójmiasta z racji wzywania licznych świadków. Co na to sąd? Zgodzi się?
    ITD i tak nie przyjedzie na rozprawę, bo nie mają czasu - muszą pstrykać
    nowe fotki.

    --
    MN