  • Data: 2013-02-07 14:57:40
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: witek <w...@i...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Nie masz ich zmusić, formalnie zdjęcie muszą pokazać w przypadku
    > skierowania sprawy do sądu.

    tez nie do konca.
    jak skieruja sprawe do sadu za przekroczenie predkosci to musza pokazac
    cos co wyprodukowal fotoradar. wystarczy aby na tym zdjeciu czytelne
    byly tablice. twarz juz niekoniecznie. nawet jak maja lepsze zdjecia
    moga wybrac to gorsze.

    jak sprawa pojdzie za niewskazania, to w ogole zadnego zdjecia pokazywac
    nie musza.