    From: "jacobs" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat karny za przekroczenie predkosci
    Date: Sun, 20 Nov 2005 18:53:57 +0100

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dlqchp$6gd$1@inews.gazeta.pl...

    > albo Sąd umarza postępowanie bo zdjęcie to żaden dowód.

    Jechałem pożyczonym samochodem na drugi koniec polski. W nocy coś błysneło
    mi po drodze. Po 4 miesiąch dostałem wezwanie na policję. Tam mi
    przedstawiono zdjęcie samochodu, którym jechałem i doskonale mnie było
    widać. Czy przyznaję się do kierowania samochodem? Bo niby jak mam
    zaprzeczyć, skoro mnie doskonale widać. Zaproponowano mi dobrowolne poddanie
    się karze w sądzie na drugim końcu polski, rezultat kara 100pln. Tak jak
    zwykły mandat.
    Miałem się stawiać? no chyba nie... zdjęcie było bardzo fajne.

    Jacobs