  • Data: 2005-03-20 14:15:43
    Temat: Re: Mandat i zdjęcie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obok mnie jedzie samochód, na drugim pasie, w takim razie JA MOŻNA
    > UDOWODNIĆ, ktory z nas jechał z tak? prędko?ci????

    Ty nie musisz nic udowadniac. To oni musza udowodnic ze to ty tyle
    jechales. Skoro zdjecie przedstawia dwa samochody i siłą rzeczy nie
    mozna ustalic, ktory z nich z jaka predkoscia jechal to zdjecie nie
    przedstawia zadnej wartosci dowodowej. Masz do wyboru, albo sie
    przyznajesz i placisz, albo walczysz. Ja cie nie namawiam, to twoja
    decyzja, ale gdybym znalazl sie w takiej sytuacji, to nie poddalbym sie
    tak od razu.

    --
    Krzysiek, Krakow