  • Data: 2012-03-29 13:52:44
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .pl...

    > Na trawnikach auta nie porzucisz, bo je po prostu wywiozą, jako że
    > parkowanie nie jest na nich dozwolone.

    WTF? Od kiedy nie wolno mi zostawić auta na moim trawniku? Przypominam
    piszemy o terenie _prywatnym_.

    > Z osiedlowego parkingu właśnie dlatego nie bardzo można je wywieźć, że
    > parkować tam można, a nie można usunąć zarejestrowanego pojazdu tylko z
    > powodu słabego wyglądu - ma prawo stać, to stoi.

    > Więc albo się sam zakręciłeś w swojej retoryce, albo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o temacie w którym się udzielasz.

    Pokaż mi jakiś przepis który nie pozwala z urzędu na parkowanie na własnym
    trawniku i sankcjonuje wywożenie takich aut. To Ty się zakręciłeś bo
    założyłeś, że to podpada pod niszczenie zieleni, a tak jest tylko na terenie
    gminnym a nie prywatnym.

    Pozdrawiam
    Ergie