  • Data: 2012-03-29 13:49:23
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Wskażesz, jaki to artykuł w kodeksie wykroczeń albo prawie o ruchu
    > drogowym?

    KW
    Art. 157.
    § 1. Kto wbrew żądaniu osoby uprawnionej nie opuszcza lasu, pola, ogrodu,
    pastwiska, łąki lub grobli,podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze
    nagany.
    § 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.

    > Ja bym się nie rozpędzał tak z tą bezkarnością. To, że akurat Wam się
    > udało, to nie znaczy, że wszystkim się uda.

    W takim razie poproszę o odpowiedni paragraf, który zabrania mi usunięcia
    cudzego mienia z mojego prywatnego terenu.

    N.