  • Data: 2012-03-29 14:09:44
    Temat: Odp: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jl1ied$51e$...@n...news.atman.pl...
> [...]
    .pl...

    > WTF? Od kiedy nie wolno mi zostawić auta na moim trawniku? Przypominam
    > piszemy o terenie _prywatnym_.

    Nie, piszemy o osiedlach (dokładniej to Ty pisałeś).
    Domyślnie osiedle NIE JEST Twoim terenem prywatnym.
    A jeśli chcesz używać słów w znaczeniu innym niż powszechnie stosowane, to
    warto o tym napisać.

    > Pokaż mi jakiś przepis który nie pozwala z urzędu na parkowanie na własnym
    > trawniku

    j.w.

    I EOD, bo palnąłeś bzdurę i zamiast się po prostu z niej wycofać, to wijesz
    się jak piskorz i udajesz że nie rozumiesz co sam piszesz, ja na takim
    poziomie dyskutować nie mam przyjemności.