  • Data: 2012-03-29 15:10:42
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4f745c3a$0$1295$6...@n...neostrada
    .pl...

    > To chyba logiczne, że cały czas chodzi o teren prywatny.

    > Tobie może.
    > Ale tego nie napisałeś.

    Ja miałem napisać że piszę w temacie, czy Ty że tworzysz OT?

    > I jak udowadniasz poniżej, zrobiłeś tak dlatego, że nie rozumiesz słów,
    > których używasz.

    Rozumiem doskonale, to ty sobie dorabiasz jakieś domyślne znaczenie słowa
    osiedle.

    Ze strony pwn:
    "osiedle: <<nieduże skupienie budynków w mieście lub na wsi; też: zespół
    bloków mieszkalnych>>"

    Która część definicji tej definicji sprawia, że zakładasz, że osiedle nie
    jest terenem prywatnym?

    > Od kiedy skończyła się komuna wszystko domyślnie jest prywatne.

    > Czyli słowa "prywatne" też nie rozumiesz, o spółdzielczości w kontekście
    > mieszkaniowym, nie słyszałeś.

    Owszem trzydzieści lat temu. Nie wiem, może gdzieś są nowe osiedla które są
    spółdzielnią, ja takich nie znam. W znanych mi przypadkach są to wspólnoty,
    a i stare spółdzielnie coraz częściej są dzielone na wspólnoty.

    Pozdrawiam
    Ergie