  • Data: 2005-02-17 18:38:43
    Temat: Re: Prawo - było: Mandat PKP
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ale wsiadając *dobrowolnie* akceptuje się postanowienia umowy
    > (w K.C. szukać pojęcia "wzorzec umowny" oraz wcześniej "wyrażone
    > w jakikolwiek sposób").
    > Ląduje się na pozycji gościa co umowy nie przeczytał (a raczej
    > nie przeczytał dopisków fontem rozmiar 4 na dole strony).

    Ja to doskonale rozumiem i wiem, że praktycznie na każdego człowieka
    znajdzie się przepis, który złamał - choćby przejście na czerwonym. Nie
    chodzi mi tutaj o sztywne egzekwowanie prawa, ale o zachowanie jakiś
    granic, w moim przypadku jest to traktowanie klienta, jak klienta,
    dzięki któremu firma zarabia. W przypadku PKP jest trochę inaczej, bo
    klienta to oni mają głęboko, zarabiają wychodząc na tory i strajkując.
    Czy jeśli w supermarkecie wejdę bez koszyka, wezmę do ręki jakiś produkt
    i odejdę z nim to kradnę? Czy jeśli wchodzę do sklepu odzieżowego w
    kurtce, to muszę mieć na nią paragon, żeby udowodnić, że jej nie ukradłem?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\