  • Data: 2008-10-31 00:34:49
    Temat: Re: Mamy sprzatac grob przez 20 lat.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrekS wrote:

    > A kiedy nastepuje "przyjecie spadku"? Czy to jest w momecie zlozenia
    > sprawy o spadek do sadu? i czy w takim razie ta Pani ma faktyczna
    > mozliwosc mieszac za pomoca jej zdjec?

    z chwilą śmierci spadkodawcy

    sąd tylko formalnie stwierdza nabycie spadku, ty go juz nabyłeś z chwilą
    śmierci spadkodawcy, mimo, że jeszcze o tym nie wiedziałeś,
    na decyzję, czy tak ma zostać, czy go nie chcesz masz 6 miesiecy od
    momentu dowiedzenia się.
    przyjąć możesz wprost lub z dobrodziejstwem inwentarza poszukaj w
    googlach o co chodzi jak jeszcze nie wiesz, nie chce mi sie pisac.

    może chcieć podważyć wasze ośwwidaczenie o tym, że się bedziecie
    opiekować, udowadniając, ze do tej pory też się niby opiekowaliście,
    ale niedbale itp itd . będzie chciała udowodnić ze wasze słowa nie będą
    realizowane w praktyce. moim zdaniem bez sensu. na wariatów nie ma sposobu.