  • Data: 2005-11-07 01:10:05
    Temat: Re: Mama mnie wpakowała na minę
    Od: sznury <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biorąc pod uwagę, że owo ogrodzenie stoi od wojny, to co do zasady
    > stałeś się właścicielem tego terenu przez zasiedzenie. Ale nie szedł
    > bym tą drogą.
    >
    > W praktyce, to ja bym na Twoim miejscu zamówił geodetę i wykonał na
    > nowo plan działki uwzględniający obecny stan, który jak rozumiem jest
    > stanem ustabilizowanym.
    Chodzi o to, że na aktualnej mapie granica jest naniesiona i nie przebiega
    tam gdzie płot.
    > Potem, zmiana w księgach wieczystych i w
    > urzędzie co do podatku, tak byś płacił we właściwej wysokości.
    > Wspólnocie się powierzchnia działki zmniejszy i tyle. Odradzam
    > wnikanie, czemu po wojnie płoty prztestawili, bo uwikąłsz się w spór
    > nie do wyjaśnienia.
    >
    > Twardo czymaj się tego, że granica działki jest dobrze, tylko
    > powierzchnie są źle popodawane.
    Powierzchnia na pierwszych dokumantach mamy jest policzona właśnie dla
    działki mniejszej o ten kawałek. To od początku było mniejsze tylko, że nie
    wiem jak to się stało, że płot stoi od 50 lat i nikt tego nie zauważył
    (nikt z urzędników)