  • Data: 2007-07-18 16:00:42
    Temat: Re: Makabrycna zabawa pielegniraek - final!
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał/a:
    >przestepstwo narazenia na utrate zycia lub zdrowia jest przestepstwem
    >bezskutkowym, nie musi byc zgonu wiec ten warunek to czysty nie majaca
    >poparacia absurd.
    Mea culpa.
    Tu chodzi o "bezpośrednie narażenie".
    A 'sesja' takowego nie stanowiła.

    >nie majacy zwiazku z 'sesja'
    Przecież dalej napisałem o braku związku przyczynowo-skutkowego.

    >nie wkladanie a przykladanie od wewnetrznej strony, patrzyles chocaz na
    >te zdjecia, czy ona do tej ogromnej kieszeni wsadziala tego malucha i
    >wyjmowala reke ?
    Patrzyłem i znam też rekapitulację treści opinii biegłych.
    A akurat to działanie uznali za skrajnie nieprawidłowe z punktu widzenia
    zasad postępowania pielęgniarskiego - zresztą inne też.

    >sad to przeciez powiedzial.
    Co oznacza, że choć zostały uwolnione od odpowiedzialności karnej, nie
    ochronią się przed odpowiedzialnością zawodową.

    >- IMHO ma szanse, bo biegli wcale
    >a od kiedy nie mozna fotografowac tego co sie widzi ?
    Czyli wg twego toku rozumowania taki ginekolog może zrobić zdjęcie
    rozkraczonej na fotelu pacjentki bez jej zgody i potem chwalić się
    rodzinie, jakie laski przed nim rozkładają nogi.
    Bo przyświecają mu te same intencje, jak pielęgniarkom.:-)
    Jeśli chcesz wiedzieć, szpital nie jest miejscem publicznym, a pacjent
    ma prawo do poszanowania intymności i nawet na fotografię do celów
    stricte medyczno-naukowych musi wyrazić zgodę, a te 2 osóbki nie
    uzyskały takiej zgody od opiekunów dzieci, a ponadto zdjęcia wykonywały
    do celów prywatnych.

    > Robert T. wpsominal
    >zreszta ze niemowlaki moga ie upomniec za kilkanascie lat o swoje :)
    A obecnie mogą to uczić ich opiekunowie. :-)