    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Majteczenie po wypadku
    Date: Fri, 11 Oct 2024 15:33:14 +0200
    <vd8q03$r5c$1@news.chmurka.net> <vd8qoc$r70$1@news.chmurka.net>
    <vd8rql$r5d$2@news.chmurka.net>
    <1e1wko2ohv5ld.13qzi01wxbbbr$.dlg@40tude.net>
    <vdejp4$u93$1@news.chmurka.net>
    <116jt57xyigi6$.10238jpy7ulmu.dlg@40tude.net>
    <vdf0pr$76n$2@news.chmurka.net>
    <138jrs9d0ypcl$.1itc8tzpjzyta.dlg@40tude.net>
    <vdh5e9$o7e$4@news.chmurka.net>
    <earixdqt36bw$.1wafv5l0iuaj0.dlg@40tude.net>
    <vdhe1j$s8o$1@news.chmurka.net>
    <1gwwd88bbcnnb.w3bn3wojra3k$.dlg@40tude.net>
    <vdhmk2$64m$1@news.chmurka.net>
    <1g0bo8pm606nf$.1fwk4gtr9tcsz$.dlg@40tude.net>
    <vdmgns$jdu$4@news.chmurka.net> <ve971o$hml$1@news.chmurka.net>
    <ve97d6$gbd$7@news.chmurka.net>

    On Thu, 10 Oct 2024 20:46:15 +0200, Shrek wrote:

    > Ale nic na to nie wskazywało, a w szczególności ślady BMW, które
    > "zmieniały" pasy dość długo.

    No własnie długo, prawie 170m, a na koncu bum, juz na środkowym pasie.

    Czyli raczej można przyjąć, że kia jechała lewym, bmw tez lewym,
    bmw zjezdza na środkowy ... i tu mu kia zajezdza drogę.

    I tylko po dodaniu prędkosci wychodzi, ze zjazd bmw ok 2.2s trwał.

    > Z samochodu sprawcy?

    Ale jednak nie rodzina. Świadkowi kłamać nie wolno :-)

    Robert niech nam tylko powie, co to było - przesłuchanie chyba nie,
    więc co ?

    J.