  • Data: 2010-07-14 09:53:54
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jul 2010, Smok Eustachy wrote:

    > Ma zalety bo obsługa swapa nie nadąża za techniką.
    > Czyli malutki swapik który oszukuje że jest a jak coś to na gwałt
    > podpinasz plik swapa. Wieleż softu swapuje teraz?

    Co do softu, to page/swap powinien być zmartwieniem systemu
    a nie aplikacji, zaś fakt iż aplikacje to sprawdzały był
    nieporozumieniem (niemniej przyznaję że się zdarzało, acz
    nie pamiętam kiedy ostatnio spotkałem taki opis).
    A co do "podpinania", to po co ten "malutki" na wstępie,
    pomijając aplikacje (które do dziś pewnie już wymarły)?

    Co do pytania o spotkanie z wyswapowaniem, to ostatni przypadek
    konieczności naciśnięcia resetu po zapuszczeniu danych programowi
    do panoram miałem ze dwa komputery temu :D zaś wszystkie znane mi
    systemy "produkcyjne" mają RAM więcej niż trzeba.

    > Jak system ciężko orze swapem to znaczy że jest przeciążony i narzut na
    > szyfrowanie bez sensu.

    Bez sensu jest przejmowanie się narzutem, jeśli celem jest
    zaszyfrowanie danych. Albo-albo.
    Jak pisze na dysk, to i tak strata w czasach oczekiwania w większości
    przypadków rekompensuje zwolnioną moc procesora (znaczy "komputer
    i tak czeka", może sobie szyfrować).

    > A kto go zatwierdzi, tego uprzywilejowanego?

    Administrator, przy instalacji :P

    > Oczywiście że nie leżą w systemie używanym przeze mnie.

    A to doceniam.
    Że tak spytam - co to za OS i czym sprawdzałeś warunek o którym mowa?
    (bo nie, ZAŁOŻENIE że komercyjne instalatory nigdy nie przyjmą
    położenia zbiorów z konfiguracją poza katalogami użytkownika
    jest błędne, można tak przyjąć dopiero po weryfikacji każdego
    programu z osobna i wszystkich razem).

    pzdr, Gotfryd