  • Data: 2010-07-12 20:10:14
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 09:02:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tak trochę... na głowie postawione. Podobnoż historia zna trochę
    > przypadków, kiedy porąbane systemy
    > lub aplikacje odmawiały współpracy z braku pagefile, ale taki układ jak
    > proponujesz w "normalnym" przypadku ma same wady.

    Ma zalety bo obsługa swapa nie nadąża za techniką.
    Czyli malutki swapik który oszukuje że jest a jak coś to na gwałt
    podpinasz plik swapa. Wieleż softu swapuje teraz?

    > Jedyny "rozsądny" (w miarę) przypadek, to korzystanie w komputerze
    > z większej ilości RAM niż umie obsłużyć system operacyjny (o co wcale
    > nie tak trudno i zjawisko występuje nie tylko przy architekturze Intela
    > oraz Windows 32-bit :))

    > Śmiem tę tezę nazwać ekhm... oryginalną ;P

    Jak system ciężko orze swapem to znaczy że jest przeciążony i narzut na
    szyfrowanie bez sensu.

    > Jasne, najbardziej jak jakiś uprzywilejowany kod zapisuje sobie część
    > treści/konfiguracji/czegokolwiek tam gdzie programista uznał za
    > stosowne.

    A kto go zatwierdzi, tego uprzywilejowanego?

    > Dziwnie Twój post wygląda - z jednej strony sam proponujesz
    > rozwiązanie
    > sprzeczne z "oczywistością", z drugiej piszesz jakby było oczywiste że
    > wszyscy programiści (szczególnie kodu uprzywiejowanego) tak BARDZO
    > pilnują, aby WSZYSTKIE dane dotyczące użyszkodnika były wyłącznie w
    > katalogach tegoż użyszkodnika. Szczególnie przy przeznaczeniu do
    > komputera *osobistego* (z podwersją "trzymaj konfigurację wspólną dla
    > wszystkich użytkowników").

    Ja się wypowiadam na temat normalności.

    > Ja tam bym za to drugie głowy wolał nie dawać ;)
    > (a najbardziej za to, że zbiory konfiguracyjne, mogące zawierać
    > "wraźliwe" dane, nigdy nie leżą np. w katalogu aplikacji)

    Oczywiście że nie leżą w systemie używanym przeze mnie.