  • Data: 2004-11-04 15:31:17
    Temat: Re: MPK i opłata za bagaż [prośba o pomoc]
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy problem, ale znając życie na rozprawie pokażą Ci
    > jakiś centymetr spełniający wszelkie normy (zdaje mi się,
    > że tam wystarczy wybita na nim norma - widziałem na kilku linijkach,
    > ale pewien nie jestem). Musiałbyś wezwać policję
    > i zabezpieczyć rzeczowy instrument pomiarowy na miejscu zdarzenia.
    w sumie na blankiecie oplaty podwyzszonej powininna znajdowac sie rubryczka
    na numer atestu przyzadu pomiarowego.

    notabene skoro zostal dowieziony na komende to teraz moze zadac
    odszkodowania
    za przetrzymywanie wbrew woli. wlasnie z powodu kwestionowania legalnosci
    przyzadu pomiarowego. ale to tylko moje dygresje

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO